sunnuntai 28. lokakuuta 2012

Lidojošā varde

Olen aikaisemmin kirjoittanut Lentävä sammakko -ravintolasta, mutta ihan pakko kirjoittaa paikasta vielä uudelleenkin. Tuon aikaisemman kirjoituksen jälkeen olen käynyt raviontolassa useita kertoja, ja joka kerta olen lähtenyt sieltä tyytyväisenä. Jopa meidän lapsonenkin tykkää paikasta, tosin ei niinkään ruoan vuoksi vaan siksi, kun ravintolasta löytyy leikkihuone ;)

Eräs suosikkiannoksiani, Vegetarian fajitas.

Olen uskaltautunut tänne muutaman kerran vauvankin kanssa. Kerran kävimme koko perhe sunnuntailounaalla. Rattaiden kanssa tänne on vaikea päästä, mutta vauva on kulkenut näppärästi auton turvakaukalossa ja nukkunut antaen minulle ruokarauhan :)

Sammakko-ravintola on ja pysyy Riian ravintoloiden top vitosessani! Kannattaa käydä tutustumassa!

Ei kommentteja: